top of page

POLITYKA PRYWATNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ

Polityka Prywatności Strony Internetowej guidehouse.pl

Informacje ogólne

  1. Strona internetowa (dalej: „Strona Internetowa”) jest administrowana przez

  2. GUIDE HOUSE Jędrzej Baranowski, Wojciech Malawski spółka cywilna z siedzibą w Zakopanem przy ul. Kościeliskiej 74b (34-500 Zakopane), NIP 7361746210, REGON 526729544, email: contact.guidehouse@gmail.com, tel: + 48 664 093 338 (dalej: „Administrator”).

  3. W przypadku korzystania ze Strony Internetowej mogą być zbierane i wykorzystywane dane użytkowników Strony Internetowej (dalej: „Użytkownicy”), w tym dane osobowe.

  4. Dane Użytkowników mogą być zbierane w wyniku: ich dobrowolnego podania przez Użytkowników (np. przy wypełnianiu formularza kontaktowego, zapisywaniu się na newsletter lub korzystaniu z funkcjonalności umożliwiającej podanie numeru telefonu w celu przekazania go Administratorowi) oraz stosowania plików cookies – zarówno własnych jak i pochodzących od podmiotów zewnętrznych.

  5. Zbierane mogą być ponadto informacje o adresie IP Użytkownika, czasie nadejścia zapytania i wysłania odpowiedzi, adresie strony internetowej, z której użytkownik został przekierowany do Strony Internetowej oraz rodzaju oprogramowania, z którego korzysta użytkownik (rodzaju systemu operacyjnego i rodzaju przeglądarki). Informacje te są wykorzystywane dla celów administrowania Stroną Internetową oraz tworzenia statystyk i analiz.

  6. Administrator dba o prawidłowe zabezpieczenie danych Użytkowników poprzez stosowanie odpowiednich środków organizacyjnych i technicznych.

  7. Bezpieczeństwo danych osobowych w trakcie przesyłu zapewnia stosowany przez Administratora protokół transmisji SSL. Protokół koduje dane przed ich wysłaniem z przeglądarki Użytkownika i dekoduje po bezpiecznym dotarciu na serwer Strony Internetowej.

  8. Nowa wersja Polityki Prywatności obowiązuje od 31 maja 2022 r.

 

Dane osobowe

GUIDE HOUSE Jędrzej Baranowski, Wojciech Malawski spółka cywilna

będzie dalej nazywana Administratorem.

 

Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Klientów jest GUIDE HOUSE Jędrzej Baranowski, Wojciech Malawski spółka cywilna z siedzibą w Zakopanem przy ul. Kościeliskiej 74b (34-500 Zakopane), NIP 7361746210, REGON 526729544, email: contact.guidehouse@gmail.com, tel: 664 093 338

Cele przetwarzania

  1. Administrator może przetwarzać dane osobowe Klientów w celu wykonania umowy, której stroną jest Klient lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

  2. Przetwarzanie danych następuje przede wszystkim po to aby:

  • nawiązać kontakt (bezpośredni, telefoniczny, mailowy, korespondencyjny) z Klientem w związku z ofertą zawarcia umowy lub w związku z realizacją umowy;

  • prowadzić negocjacje przed zawarciem umowy;

  • przygotowywać umowy lub aneksy do umów;

  • opracowywać, przygotowywać, wydawać lub ewidencjonować dokumenty niezbędne do zawarcia lub realizacji umowy;

  • przyjmować i obsługiwać zgłoszenia serwisowe;

  • świadczyć na rzecz Klienta związane z umową usługi drogą elektroniczną,

  • wykonywać zobowiązania wynikające z umowy np. te dotyczące gwarancji;

  • podanie danych osobowych w przypadku tego celu przetwarzania jest dobrowolne, ale jest warunkiem podjęcia działań przed zawarciem umowy a następnie zawarcia tej umowy;

  • bez podania danych zawarcie umowy nie będzie możliwe;

  • w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora;

  • przetwarzanie jest w tym przypadku niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

  • prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest promowanie (marketing) jego produktów i usług;

  • przetwarzanie danych w tym celu może następować przede wszystkim po to, aby za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji przekazywać treści marketingowe dotyczące produktów i usług Administratora, w tym: prezentować oferty, informować o promocjach, rabatach, wydarzeniach organizowanych przez Administratora, lub wydarzeniach, w których Administrator weźmie udział oraz informować o konkursach i promocjach organizowanych przez Administratora;

  • przetwarzanie danych w celu przesyłania treści marketingowych mailowo lub przekazywania ich telefonicznie będzie miało miejsce tylko jeśli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowych mailowo lub odpowiednio na korzystanie z jego numeru telefonu w celach marketingowych;

  • przetwarzanie danych w tym celu może nastąpić również po to, aby opublikować w ramach działań promocyjnych Administratora zdjęcia lub nagrania wideo dotyczące realizowanej dla Klienta usługi, w tym takich które mogą zawierać wizerunek klienta – o ile Klient udzielił odpowiedniego zezwolenia;

  • podanie danych osobowych w przypadku tego celu przetwarzania jest dobrowolne;

  • w przypadku braku podania danych osobowych takich jak numeru telefonu lub adresu e-mail Klient nie będzie otrzymywał treści marketingowych;

  • w przypadku nieudostępnienia przez Klienta wizerunku do wykonania zdjęć lub nagrań wideo, wizerunek ten nie będzie wykorzystany w ramach materiałów promocyjnych;

  • w celu prowadzenia czynności i badań mających na celu ocenę satysfakcji Klienta w związku z zawartą z Administratorem umową oraz kontrolowania jakości świadczonych usług;

  • przetwarzanie jest w tym przypadku niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

  • prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest polepszanie jakości świadczonych usług i ocena rzetelności wykonanych usług (w tym ocena rzetelności pracowników i współpracowników Administratora);

  • w przypadku tego celu przetwarzania Administrator będzie dysponował już danymi osobowymi Klienta, w związku z zawartą z Administratorem umową; jeżeli będzie to niezbędne, to Administrator może zwrócić się o podanie innych danych;

  • Klient może odmówić jednak podania innych danych i w takim przypadku ocena satysfakcji Klienta oraz kontrola jakości nie będą prowadzone;

  • w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami innych podmiotów;

  • przetwarzanie jest w tym przypadku niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

  • prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest realizacja swoich praw (na przykład dochodzenie należności) w przypadku ewentualnego sporu;

  • w przypadku tego celu przetwarzania Administrator będzie dysponował już danymi osobowymi Klienta, w związku z zawartą z Klientem umową;

  • podanie innych danych osobowych może być jednak wymogiem ustawowym wynikającym z prowadzonego sporu, ale będzie to zależeć od konkretnej sytuacji;

  • w celu przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez Klientów oraz realizacji zobowiązań wynikających z przepisów o rękojmi, co jest obowiązkiem prawnym ciążącym na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

  • w przypadku tego celu przetwarzania Administrator będzie dysponował już danymi osobowymi Klienta, w związku z zawartą z Klientem umową; brak podania danych uniemożliwiłby zawarcie umowy;

  • podanie innych danych osobowych może być jednak konieczne do rozpatrzenia reklamacji lub realizacji zobowiązań wynikających z przepisów o rękojmi, ale będzie to zależeć od konkretnej sytuacji;

  • w celu prowadzenia dokumentacji księgowej i rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, co jest obowiązkiem prawnym ciążącym na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

  • podanie danych, które są przetwarzane w tym celu (np. danych faktury) jest wymogiem ustawowym;

  • brak podania danych uniemożliwiłby zawarcie umowy lub w konkretnym przypadku na przykład wystawienie faktury.

Odbiorcy danych

  1. Administrator może udostępnić dane osobowe Klientów odbiorcom, którzy przetwarzają dane w imieniu Administratora lub przetwarzają dane osobowe jako odrębni, niezależni administratorzy.

  2. Administrator udostępnia odbiorcom dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na przykład w oparciu o umowy powierzenia przetwarzania danych).

  3. Administrator może udostępnić dane osobowe swoim podwykonawcom (podmiotom, z usług których korzysta przy przetwarzaniu) takim jak:

  • dostawcy usług służących do automatyzowania procesów marketingowych;

  • agencje marketingowe i reklamowe;

  • podmioty świadczące usługi obsługi i utrzymania systemów IT;

  • podwykonawcy Administratora;

  • doradcy prawni, podatkowi i księgowi.

 

Okres przechowywania danych

  1. Okres przechowywania danych osobowych jest ściśle powiązany z celem ich przetwarzania, dane osobowe nie będą przetwarzane dłużej niż przez okres, który wynika z celu w jakim zostały zebrane.

  2. Dane osobowe przetwarzane:

  • w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy – będą przechowywane przez okres 2 lat od dnia podjęcia tych działań, o ile nie doszło do zawarcia umowy;

  • w celu wykonania umowy – będą przechowywane przez okres w jakim umowa jest realizowana i przez okres potrzebny do przedawnienia roszczeń przedłużony o rok; przedłużenie o rok wynika z faktu, że Administrator mógłby się dowiedzieć o zgłoszeniu do niego roszczeń już po upływie okresu przedawnienia (np. przez doręczeniu mu pozwu);

  • w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora – będą przechowywane do momentu:

  • w celu zgłoszenia sprzeciwu względem ich przetwarzania w tym celu, chyba że Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą; w takim przypadku dane będą przechowywane do momentu istnienia takich ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, lub

  • w celu cofnięcia zgody na otrzymywanie informacji handlowej lub na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego;

  • w celu prowadzenia czynności i badań mających na celu ocenę satysfakcji Klienta w związku z zawartą z Administratorem umową oraz kontrolowania jakości świadczonych usług – będą przechowywane do momentu zgłoszenia sprzeciwu względem ich przetwarzania w tym celu, chyba że Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą; w takim przypadku dane będą przechowywane do momentu istnienia takich ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania;

  • w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami innych podmiotów;

  • w celu przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez Klientów i realizacji zobowiązań wynikających z przepisów o rękojmi; będą przechowywane przez okres potrzebny do przedawnienia roszczeń przedłużony o rok; przedłużenie o rok wynika z faktu, że Administrator mógłby się dowiedzieć o zgłoszeniu do niego roszczeń już po upływie okresu przedawnienia (np. przez doręczeniu mu pozwu);

  • w celu prowadzenia dokumentacji księgowej i rachunkowości będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa.

Prawa Klientów

  1. Klientowi, którego dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

  • prawo dostępu do podanych danych osobowych oraz prawo otrzymania ich kopii;

  • prawo do sprostowania danych osobowych;

  • prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  • prawo do przeniesienia danych osobowych;

  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, Klient którego dane dotyczą ma również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  2. Prawo do cofnięcia zgody dotyczy również zgody na otrzymywanie informacji handlowej i zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie za pośrednictwem adresu e-mail: contact.guidehouse@gmail.com

  3. W celu wykonania swoich praw Klienci, których dane dotyczą, mogą skontaktować się z Administratorem pod adresem: contact.guidehouse@gmail.com

  4. Klient może zwrócić się do Administratora również w celu uzyskania informacji na temat tego, dlaczego Administrator uznał, że może przetwarzać dane osobowe Klienta na podstawie prawnie uzasadnionych interesów.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

  1. Administrator nie podejmuje wobec Klientów decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołują wobec Klientów skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nich wpływają.

 

Źródło danych

  1. Administrator mógł pozyskać dane osobowe Klienta:

  • bezpośrednio od Klienta;

  • od przedstawiciela Klienta;

  • od innej osoby, która przekazała, że Klient jest zainteresowany ofertą Administratora;

  • Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych źródeł ogólnodostępnych;

  • od Partnerów zewnętrznych Administratora.

 

Pliki Cookies

  1. Niniejsza strona internetowa nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem tzw. HTTP cookies, zwanych dalej „Plikami cookies”.

  2. Pliki cookies to dane informatyczne zawarte w niewielkim pliku tekstowym, które przechowywane są w urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik i przeznaczone są do jej prawidłowego działania oraz funkcjonowania.

  3. Pliki cookies zawierają, co do zasady, m.in. nazwę strony internetowej z której pochodzą, tzw. „okres życia”, czyli czas ich przechowywania na urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik oraz unikalny numer identyfikujący, służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Administratorem strony internetowej, odpowiedzialnym za umieszczenie plików cookies na urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik oraz uzyskującym do nich dostęp jest GUIDE HOUSE Jędrzej Baranowski, Wojciech Malawski spółka cywilna z siedzibą w Zakopanem przy ul. Kościeliskiej 74b (34-500 Zakopane), NIP 7361746210, REGON 526729544, email: contact.guidehouse@gmail.com, tel: + 48 664 093 338

Pliki cookies służą w szczególności do dostosowania zawartości strony internetowej do urządzenia, z którego korzysta Użytkownik, przede wszystkim w celu prawidłowego wyświetlenia jej zawartości; tworzenia statystyk, które mają za zadanie m.in. ulepszenie strony internetowej oraz jej zawartości.

  1. W ramach strony internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:

a) session cookies, które są plikami tymczasowymi, przechowywanymi w urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub zamknięcia okna przeglądarki internetowej;
b) persistent cookies, które są plikami, przechowywanymi w urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik, przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
c) Ponadto, na stronie internetowej stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
– niezbędne pliki cookies, których zadaniem jest umożliwienie korzystania z podstawowych funkcjonalności strony internetowej;
– pliki cookies zapewniające bezpieczeństwo, które służą do kontroli w kwestii nadużyć w procesie korzystania ze strony internetowej;
– funkcjonalne pliki cookies, które służą do zapamiętania indywidualnych ustawień Użytkownika.

  1. Użytkownik, który nie chce otrzymywać plików cookies, może w każdym momencie zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, za pośrednictwem której korzysta z zawartości oferowanej przez stronę internetową.

  2. Wyłączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej, w szczególności niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa lub utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej.

  3. W celu zarządzania plikami cookies należy postępować zgodnie z informacjami podanymi poniżej (po kliknięciu w hiperłącze):

Korzystanie ze strony internetowej oznacza wyrażenie zgody na używanie plików cookies zgodnie z niniejszą Polityką Cookies. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje zapisów Polityki Cookies powinien zaprzestać korzystania ze strony internetowej.

 

4.       Narzędzia wykorzystywane na Stronie Internetowej

Administrator w ramach Strony Internetowej korzysta z narzędzi informatycznych dostarczanych przez podmioty zewnętrzne. Korzystanie z tych narzędzi może wiązać się z korzystaniem z plików cookies tych podmiotów.

  •               1.1.         Narzędzia Google

  • 1.1. Administrator korzysta na Stronie Internetowej z narzędzi dostarczanych przez Google:

    • 1.1.1. Google Analytics,

    • 1.1.2. Google Ads,

    • 1.1.3. Google Tag Manager.

  • 1.2. Dzięki korzystaniu z cookies, Google Analytics analizuje ruch i sposób w jaki Użytkownicy poruszają się po Stronie Internetowej.

 

Administrator wykorzystuje dane zbierane przez Google Analytics do remakretingu/retargetingu, raportowania wyświetleń w sieci reklamowej Google oraz do analizy danych demograficznych i zainteresowań Użytkowników.

Administrator może ustalić słowa kluczowe, reklamy, grupy reklam i kampanie, które najskuteczniej przyciągają klientów.

Administrator może obserwować również aktywność na Stronie Internetowej: przewijanie strony, kopiowanie jej elementów, czas aktywności danego użytkownika i inne zdarzenia.

Wszystkie te dane zbierane są anonimowo. Umożliwia to mechanizm anonimizacji nr IP użytkownika.

Użytkownicy mogą zapobiec wykorzystywaniu swoich danych w Google Analytics. Więcej informacji o tym jak można to zrobić znajduje się pod tym linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

  • 1.3. Google Ads służy do wyświetlania Użytkownikowi odpowiednich reklam. Ciasteczka zostają umieszczone na urządzeniu Użytkownika w celu zapamiętania stron, które ten odwiedza.

 

Na podstawie zebranych informacji wyświetlane są spersonalizowane pod Użytkownika reklamy na przeglądanych przez niego stronach.

Administrator może zlecać reklamy do wybranych przez niego odbiorców, np. do wszystkich osób, które odwiedziły Stronę Internetową w ciągu 7 dni.

Administrator reklamy zleca na podstawie zbiorczych kryteriów, np. do określonych grup docelowych, nigdy do konkretnego Użytkownika.

Ustawienia dotyczące personalizowania reklam w usługach Google można zmienić pod tym linkiem: https://adssettings.google.com/.

 

  • 1.4. Google Tag Manager jest systemem do zarządzania tagami i kodami umieszczanymi na Stronie Internetowej.

 

W ramach Google Tag Manager Google może zbierać informacje np. o sposobach korzystania z usługi i tagów oraz o stosowanych tagach. Te dane są używane zgodnie z polityką prywatności Google.

  • 1.5. Polityka prywatności Google jest dostępna pod tym linkiem: https://policies.google.com/privacy.

  • 1.6. Google może przekazywać dane osobom trzecim. Na temat korzystania z plików cookies przez Google więcej informacji można znaleźć pod tym linkiem: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl&gl=pl.

  •               1.2.         Narzędzia biznesowe Facebooka

  • 2.1. Administrator korzysta z narzędzi biznesowych dostarczanych przez Facebook’a, w tym z Facebook Pixel, które służy do działań marketingowych.

  • 2.2. Facebook Pixel „śledzi” odwiedziny i zachowania Użytkowników poruszających się po Stronie Internetowej. Dzięki temu można do nich kierować dostosowane do nich reklamy (remarketing/retargeting).

  • 2.3. Administrator otrzymuje od Facebooka jedynie dane statystyczne, bez odniesienia do konkretnych Użytkowników. W ten sposób Administrator sprawdza skuteczność reklam na Facebooku i Instagramie, bada rynek i prowadzi własne statystyki.

  • 2.4. Dane z Facebook Pixel Administrator zbiera jedynie do analiz statystycznych, a reklamy zleca jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów, nigdy do konkretnego użytkownika.

  • 2.5. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych na portalu Facebook, znajduje się pod tym linkiem: https://www.facebook.com/privacy/explanation, a na portalu Instagram znajduje się pod tym linkiem: https://help.instagram.com/155833707900388.

bottom of page